English | Français | العربية | Türkçe
Facebook'ta Paylaş

Is Anlayisimiz ve Degerlerimiz

Vizyonumuz

GOODIE GROUP, tüm paydaşlarının değerini ve refahını arttırark böylece faaliyet gösterdiği her ülkede Hızlı Tüketim Malları pazarında en çok tercih edilen firma olmayı ve bu konuda karlılığını sürdürmeyi hedeflemektedir.

Misyonumuz

Faaliyet gösterdiğimiz her ülkede en yüksek kaliteye sahip, paranızın karşılığını tam olarak veren ve en çok tercih edilen marka olmak ancak şu adımlarla mümkündür:

Adım 1: Kaliteli ürünlerin durmaksızın arayışı

2. Adım: Tedarik zincirindeki verimsizliklerin azaltılması

3. Adım: Tüketicilere maliyet tasarrufu sağlamak

4. Adım: Ürünlere olabildiğince çok raf temin edilmesi

5. Adım: Marka duruşunun sürekli olarak geliştirilmesi ve böylelikle tüketicilerin markayla bağlantı kurabilmesi ve maksimum keyif alabilmesi

Bu beş adım, tüm paydaşların maksimum fayda sağlayacağını garanti etmektedir.

Avantajlar şöyledir:

1. Müşterilerimiz için değer: Para tam karşılığını sağlayan kaliteli ürünler

2. İş ortaklarımız için değer: Maksimum kar sağlayan marka değeri

3. Satıcılarımız için değer: Daha büyük karlara dönüşecek marka değeri

4: Çalışanlarımız için değer: Mükemmel bir çalışma ortamı

5. Hissedarlarımız için değer: Daha büyük marka değeri

Değerler

Fuar Organizasyonu: Bizimle çalışan herkese karşı adil davranıyoruz.

Müşteri Memnuniyeti: Verdiğimiz sözleri yerine getirmeyi taahhüt ediyoruz.

Mülkiyet duygusu: Kurum içinde girişimci ruhu teşvik etmek için doğru ortamı yaratıyoruz.

Kültürel Duyarlılık: Birlikte çalıştığımız coğrafyaların çok kültürlülüğünün farkındayız ve hepinize eşit davranmayı amaçlıyoruz.

Daha fazla bilgi için: info@goodie.com.tr

© GOODIE
 

Our Vision

GOODIE GROUP aspires to improve the value, wealth and well-being of all its stakeholders, thereby becoming the most preferred Fast Moving Consumer Goods brand in terms of market standing, market share and profitability in every country it operates in.

Our Mission

To become the most preferred food and beverage brand in the countries that we operate in, by offering top-quality, value-for-money products, made possible through the following steps:

Step 1: Aggressive sourcing of quality products

Step 2: Cutting inefficiencies in the supply chain

Step 3: Passing on resultant cost savings to consumers

Step 4: Ensuring products are available on as many shelves as possible

Step 5: Continuously building our brand appeal so consumers can connect to the brand and derive maximum enjoyment

These five steps ensure that all our stakeholders will reap maximum benefits.

The benefits are as follows:

1. Value for our consumers: Quality products that ensure highest value for money

2. Value for our trade partners: Brand value that ensures maximum profits

3. Value for our vendors: Growing brand value that will translate into larger profits

4: Value for our employees: A rewarding career in an excellent working environment

5. Value for our shareholders: Greater brand equity that ensures maximum returns on investments

Values

Fair Organization: We are fair to all parties dealing with us.

Customer Satisfaction: We are committed to delivering what we promise.

Sense of Ownership: We create the right environment to encourage entrepreneurial spirit within the organization.

Cultural Sensitivity & Inclusion: We are aware of the multi-cultural geographies we operate in and treat all with equal respect thereby providing equal platform for contribution.

For more information please contact with info@goodie.com.tr

©GOODIE

26 Mayis 2013 Pazar | Görüntülenme: 17516